كد خطا يا ارور ماشين لباسشويي بوش

تعمير و نصب لوازم خانگي در تهران در كوتاه ترين زمان

كد خطا يا ارور ماشين لباسشويي بوش

۴۱ بازديد

رور ماشين لباسشويي بوش Boschاحتمالاً پس از مدتي استفاده با يك كد ارور ماشين لباسشويي بوش مواجه شده ايد. نگران نباشيد، اين مشكل براي بسياري از مصرف كنندگان ديگر از اين دستگاه ها نيز رخ داده است. در اين مطلب به شما معني هر كد ارور لباسشويي بوش و نحوه رفع آن را آموزش خواهيم داد.
ماشين هاي لباسشويي بوش Bosch اين امكان را دارند كه مشكلات به وجود آمده براي دستگاه را از طريق چشمك زدن چراغ LED و يا نمايش يك كد يا Error در صفحه نمايش دستگاه به كاربر اطلاع دهند.
به عبارت ديگر ماشين هاي لباسشويي بوش داراي يك سيستم داخلي پيشرفته و هوشمند هستند كه مي توانند بسياري از مشكلات فني ايجاد شده براي خود را تشخيص دهند. هدف از اين سيستم، راحتي استفاده كنندگان از اين دستگاه ها و همچنين تعميركاران مي باشد كه شركت Bosch همواره در لوازم خانگي هاي توليدي خود به دنبال آن بوده است.
در صورتيكه با معناي هر كد ارور ماشين لباسشويي بوش آشنايي داشته باشيد، مي توانيد به راحتي مشكل دستگاه خود را تشخيص داده و همچنين تعميركاران غيرمجاز امكان سوء استفاده و دريافت هزينه بيشتر از شما را نخواهند داشت.
عيب يابي و رفع ارور لباسشويي بوش Boschتوجه داشته باشيد كه بسياري از ارورهاي لباسشويي بوش كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت، تنها جهت نمايش عيوب دستگاه و اطلاع يافتن شما از مشكل به وجود آمده براي آن هست و با توجه به حساس بودن قطعات الكترونيكي، رفع بسياري از اين مشكلات نيازمند دانش فني در اين زمينه بوده كه بهتر است فقط توسط سرويس كار و تكنسين مجاز لباسشويي بوش انجام شود، اگرچه برخي از آن ها نيز به سادگي قابل حل بوده و مي توانيد شخصاً اقدام به رفع آن ها كنيد.
خدمات كارسان سرويس به عنوان يكي از بهترين تكنسين  اين آمادگي را دارد كه مشكلات ايجاد شده براي لباسشويي بوش شما اعم از تعمير و يا رفع هر نوع ارور را انجام دهد.
معني هر كد خطا يا ارور لباسشويي بوش Boschدر ادامه به معرفي و بررسي معني هر كد ارور ماشين لباسشويي بوش پرداخته و سعي كرده ايم كه ليست كاملي از كدهاي خطاي مربوط به اكثر مدل هاي مختلف لباس شويي هاي bosch را تهيه و در اختيار شما قرار دهيم :
ارور لباسشويي بوشارور UPDATE ERROR يا ارور آپديت :علت : تداخلات و نوسانت برقي
مشكل ايجاد شده : برد دستگاه به درستي فعاليت نخواهد داشت، دستگاه كار نمي كند و خطاي UPDATE بر روي نمايشگر دستگاه نشان داده مي شود.
نحوه رفع : اين ارور مربوط به ايرادات نرم افزاري برد ماشين لباسشويي بوش بوده و در برخي مواقع رفع آن به سادگي انجام نمي شود كه براي رفع آن بايد برد دستگاه باز شده و مورد بررسي قرار گيرد. در مواردي نيز اين ارور نرم افزاري به مشكلات سخت افزاري منجر شده و مي تواند به قطعات ديگر نيز آسيب برساند كه در نهايت ممكن است نياز به تعويض برد دستگاه داشته باشيد.

چنانچه قصد تعمير ماشين لباسشويي به ما اطمينان كنيد .

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.